Ana Bilim Dalımız, TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 Yılı 1. Dönem Çağrısında 9 projesi ile destek hakkı kazanmıştır. Bu başarıda büyük gayreti olan öğrencilerimizi tebrik eder, emeği geçen tüm öğretim üyelerimize teşekkür ederiz.
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 Yılı 1. Dönem Çağrısında Fakültemizin 103 projesi desteklenmiştir. 1926 yılında Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün talimatlarıyla kurularak temelleri atılan Gazi Eğitim Fakültesi bu sonuçla, Türkiye'deki üniversitelerin tüm fakülteleri arasında 1. olmuştur. Bu projelerden 9 tanesi Biyoloji Eğitimi Ana Bilim Dalımız lisans öğrencilerine aittir. Bütün bu süreçte öğrencilerimize atölye çalışmaları ile katkı sunan Dekanlığımıza da çok teşekkür ederiz.
Destek hakkı kazanan projelerimize ait bilgiler şu şekildedir:
* Prof. Dr. Osman ÇİMEN danışmanlığında öğrencimiz Büşra KİRAZ “Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanılması İle İlgili Tutum Ve Görüşleri”
* Doç. Dr. Ahmet GÖKMEN danışmanlığında öğrencilerimiz Elmas DELİCE ve Adil Alperen İSTİM “3D Yazıcı İle Mobil Uygulama Destekli Mini Mikroskop Tasarımı Ve Fen Öğretimi Üzerine Etkilerinin Araştırılması”
* Doç. Dr. Ahmet GÖKMEN danışmanlığında öğrencilerimiz Hatice Nur ARI ve Büşra TORUN “Sosyal Medyada Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Hakkındaki Bilgilerin İnfodemi Çerçevesinden Değerlendirilmesi”
* Doç. Dr. Ahmet GÖKMEN danışmanlığında öğrencilerimiz Ayan KOYUNCU ve Dilan AKIN “Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Karşılaştığı Siber Zorbalık Davranışları Ve Çözüm Önerileri”
* Doç. Dr. Ahmet GÖKMEN danışmanlığında öğrencimiz Emine Beyza TUNÇ “Küresel İklim Değişikliği Farkındalığı İçin Sanal Müze Turu: Bir Tga Uygulaması”
* Dr. Öğretim Üyesi Nazlı Gökben ATILBOZ danışmanlığında öğrencilerimiz Emre GÜNEŞ ve Fatma Nur KOCA “Öğretmen Adaylarının Omurgasız Hayvanlar Konusundaki Bilgi Düzeyleri Ve Tutumlarının Geliştirilmesine Yönelik Atölye Çalışması”
* Dr. Öğretim Üyesi Sultan ÇIKRIK danışmanlığında öğrencilerimiz Dilara KARACA, Duygu ÜLGER ve Yusuf Deniz MURAT “Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarının Akronim Ve Eponim Terimler Açısından İncelenmesi”
* Dr. Öğretim Üyesi Sultan ÇIKRIK danışmanlığında öğrencilerimiz Edanur GÜNEY ve Ülkü Hatice ÇAKIR “Öğretmen Adayların Astrobiyoloji Konularına Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi”
* Dr. Öğretim Üyesi Sultan ÇIKRIK danışmanlığında öğrencilerimiz Gizem VAROL ve Emine ALTUN “Biyoloji Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme”
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.